fredag 11 juli 2008

Tääävvvv... tttäävvvlllliii.... tävling!!!!!!!

Tävlingssugen????


Känner Du för en utmaning så här mitt i sommaren. ????


Finns lusten att kanske vinna nåt där????


Då har du kommit helt rätt!!!


Dags för en tävling....


Har funderat fram o tillbaka vad Ni ska få för uppgift att lösa och till slut föll mitt val på denna:


Jag vill veta hur LÅNG min familj är tillsammans.....

Alla 5 ska va med...

Svaret ska ges i hela centimetrar....


Den som kommer närmast vinner det här......

Hihihi..en hemlis var det....

Men jag garanterar att det är nåt jag gjort själv...

Bilder kommer när dragningen är gjord...

Funderar...funderar...

Tävlingen avslutas på fredag kväll...

18/7

Lycka till allesamman!!!

Kram Annika

"Vär aldrig avundsjuk på en rik - ä bare en fattig söm ha fått penninger..."

28 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Hej!
Kul med tävling. Det är ju så svårt att gissa hur mycket det bli men här kommer i alla fall en vild gissning. Jag tror att ni är 883 cm tillsammans.

Ha det bra!
Kram Ullis

nea i det gula huset sa...

Hej hej!

Hhmm..nu har jag räknat på fingrarna en stund och kom fram till att ni säkert är 852 cm tillsammans! :)

Blir intressant att höra sen vilket svar som är rätt!

Kram nea

Mjuka sa...

Hej!!
Ja du, inte så lätt. Vet ju inte om ni har kortväxta eller långa. Hmmmmmmmm 848 cm chansar jag på
kramar Malin

Granne med Selma sa...

Jag älskar att läsa dina citat på mål!
jag gissar att ni är 757 cm tillsammans :-)
/Sussie

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Etter mine beregninger så er dere nøyaktig 872cm til sammen!!;);)
Det skulle stemme ganske bra, sant?;)

Gøy med slike konkurranser, så nå blir det spennende å se hvem kommer nærmest:)

Ha en superfin søndagskveld!
Klem fra chatrine:)

alidas sommaräng sa...

Nu har jag hittat hem från semestern och upptäckte att du hade tävling - klart att jag vill tävla och min gissning är 862cm tillsammans . Hoppas på tur!! :o) Kramar Laila
Ps Era trädgårdshjärtan blev jättefina!!

MormorRuthsAnn sa...

Halloj!
Satt här med miniräknaren på telefonen och gissade vilt, kom fram till 849 cm.
Ha det så gott så får vi snart höra resultatet!
Kram Ann

Annika sa...

Hi hi vilken kul tävling! Jag gissar på 910 cm! Gubben frågar om hunden är med också ; )

Tyvärr måste jag säga nej till loppis. Vi har fullt upp inför Danmarksturen. I´ll be back...
Kram Annika.

sabina sa...

Jag gissar på 650 cm.

Granne med Selma sa...

Sätter gärna på te till dig :-)eller saft...
Kram

Anonym sa...

Vilken kul tävling!
jag gissar på 876cm
MVH smillasplats.blogg.se

Anonym sa...

En nyfiken som kom förbi gissar på 892...§:-)

Ha en underbar semester.

//chie

Unknown sa...

Jag gissar på..... 648 cm.

Tvert-om-tanten sa...

Etter nøyaktige utregninger kom jeg fram til 868 cm.... Ikke lett, det blir jo bare ville gjetninger, aner ikke om dere er små eller store eller en blanding. Satset på at mennene i familien var ganske lange, og dere to damene litt mindre, så får vi se...

Klem

Anna sa...

Alla ligger väldigt högt. Jag tror 589!

lisa

Stina sa...

Haha...Jaha då ska jag gissa då...på....789cm.
Kramis

NICOLINAS BONING sa...

Hejsan!
Kul att du hittade in till mig för nu har jag hittat en till blogg som jag kommer att kika in till fler gånger:-)
Kram/Birgitta

MiaMaria sa...

Hej Annika vad härligt med tävling.......

Jag gissar på att ni är tillsammans 830 cm.

HA´det så gott!
MiaMaria

Graadskan sa...

Vilken rolig tävling!
Jag gissar på 816 cm... Spännande!
Kram Camilla

Susanne sa...

Tack för titten hos mig. Ja tids nog blir barnen större. Man får ta ett rum i taget. :-) Nu ska vi se om jag kan få ihop en bra siffra här....jag tror att ni tillsammans är 845 cm. Varken mer eller mindre! ;-)
Må så gott!

Mormors Veranda sa...

Hej! Vi har använt Panelskivan den är bara 6 mm tjock, sätts fast med sätt-lim och sen bara att måla. De har hemsida: www.panelskivan.se

Jag gissar på att ni blir 829cm tillsammans.

Ha de gott!
Kraam Pling

Mormors Veranda sa...

Hej igen! Jag har skickat en bild åt dig, till din mail.
Kram Pling

LoveinH sa...

Hej Hej!

Jag gissar på 820 cm. Åh så spännande det är!!

Ha det gott så länge! Kram kram

Elaine sa...

Jag kastar mig in i leken också....
Nu ska vi se....jag tror ni är 851 cm......hm.... Jo det är ni!!!

Klem!

VIKTORIA sa...

Hej, kul med en tävling. Jag gissar 840 cm och hoppas att det inte är någon annan som redan gissat på det. Må så gott,

Eva sa...

Kul med tävling.854 cm

Vilken härlig utsikt du har!

Anonym sa...

Hej!
Så roligt me tävling!!
Jag gissar på 830..

Tvert-om-tanten sa...

Hei!
Hilser på før jeg drar til ditt vakre län i morgen... Skal være i Karlstad til midten av neste uke. Godt å komme bort litt, da har man antagelig ny giv til å ta fatt hjemme også. Får vel bloggabstinens de luxe, men det er god trøst i en diger bunke med innredningsblader vil jeg tro....
God helg!

Klem