torsdag 26 januari 2012

Inspiration hos andra…….

Surfade runt höromkvällen o letade vackra bilder….. hittade ju som vanligt massor…..  men en fastnade i mitt hôvve…..  kommer inte riktigt ihåg var den fanns men vacker var den…. 

på mina hyllor i köket har länge huserat mina underbara blåvita bunkar o byttor i porslin…..  nu blev det ändring på den punkten….  fram med gamla burkar o nån ny o min favoritkeramik istället….  en stund får det nog va så nu……

kök 001

Här har de vita virkade dukarna kommit fram o lite lättare färger suktas det efter……  kanske kommer våren snart…… 

Kram Annika

“ Hôr ti får ta ansvar för sitt. Män glömm itte å läse på o läre för framtia “

3 kommentarer:

Stina sa...

Men hej gumman! Längesedan.
Fina gamla burkar du har.

Jag läste om lastbilen och kollade inlägget. Hugamejsan!, säger jag bara. Vilken tur i oturen alltså.
Kram Stina

Viola sa...

Det var många vackra saker på den bilden, trevligt att ha dig här igen, har saknat dig, KRAM

Viola sa...

Du,,,,än har inte den putsduken kommit ut...:( fick en ny utav optikern :) kram