onsdag 16 februari 2011

Litt sen…… som vanle…..

I lördas ägne jä mä ôt detta……

2011-02-12 125[1]

va hos Sussie… Granne med Selma på ett sjuhelsikes kafferep…..

kaker i alle fôrmer å smaker…. vettebrö å tårte….. 

å allt ä en ju påcka te å smake på …..   kan ju sägge att magen stog i fyre hörn inna vi for hem igen…..  

män för en kakälskare som mäg va dä rena himmelriket…… 

tog mä mä en litte grej te’a……..

2011-02-12 174[1]

som vi greje te jä å sambon…..

bildera ha jä låne tå Kusin Pia……  ho hade kamera mä sä ho……  män jä ha fråge snällt ska di vete…..

Kram Annika

“ Te å väre erfaren….. dä ä te å vete en massa saker sôm en itte ska gäre dä”

10 kommentarer:

Unknown sa...

Så fräck lampan är. En riktig goding.
Ni verkade ha riktigt mysigt hos Sussie.

Kram Maria

Vardag och flärd sa...

Lite annorlunda lampa, men vacker. Skärmen är ju så fin med den virkade duken.
Ha det fint!
Kram Eva

Birgitta sa...

Jag har allt läst om kafferepet ni var på. Lampan du (och din halva) gjort är ju lite rolig.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

Pumlans flitiga fingrar sa...

Fram för mera kafferep! Mycket underskattat det!
Urläcker lampa ni gjort. Vilket samarbete!

♥ Pia... sa...

Jaaa då du fråge såå snällt om å få låne bilderna..:) och lampan det var ett superbra pyssel ni gjort du och din andra halva:)dän har du/ni inte gjort för siste gangen.. så produceeeer på ni.. ha de gött.. Pia

Nattsyster sa...

Å vilken lampa! Fiiin den :-)

Granne med Selma sa...

Ska skriva om lampan jag med snart :-)
Jag fullkomligt älskar den! Den är bara så helt perfekt därute!
Kram

Unknown sa...

Åh så mysigt! KRAM

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken snygg lampa ni har knåpat ihop. Den gillar jag i massor. Härligt med alla dessa kakor. Tur att jag inte var med på det kalaset.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Ullis

Birgitta sa...

Nej du, den gula Fina ska inte med till Kil. Jag kommer inte att ha med något att sälja där (ska ju vara i ull). Utan det är våran förening Värmland-Dalsvävarna som ska ha en monter och vi hoppas få lite nya medlemmar. Jag kommer troligen att vara där på fredagen.
Kram Birgitta