måndag 25 augusti 2008

En Vacker Vinst

Satt o småbloggade lite.... hade kollat mina kommentarer o bläddrade runt hos Er andra... precis innan jag skulle sluta gick jag in en sista gång på mina egna kommentarer o se där.... det hade kommit en från Pirre som har bloggen "Galleri Hönshuset".... Jag hade vunnit i hennes tävling... lyckan är gjord.... en otroligt vacker hängare o 2 bakdukar.... låg o funderade i kvällsmörkret var den skulle passa bäst.... kanske i hallen när den blir klar.... eller sovrummet... men där får ju ingen se den.... hmmmmmm.... jaja dä årner sä nock.... dä bruker dä gäre...
Tusen tackar o miljoner kramar går till Pirre......
o förstås kramar till alla er andra också.....
ANNIKA

13 kommentarer:

Susanne sa...

Grattis! Vad roligt! Jag vann igår hos Marita med bloggen "a mouse in a house" Ska bli så spännande att se vad som dyker upp med posten.
Må så gott!
kram
//Susanne

Gårdsromantik sa...

Grattis!

Den är ju så fin den där hängaren och handdukarna funderar jag på att ta hem till butiken. Så snygga.

Kram Maud

Carina sa...

Vilket flax du har...jag vinner aldrig någonting. Jag brukar köpa trisslotter och sen ligga och drömma om dessa 5 miljoner. Jodu denna skål är från 60 talrt, min pappa hade en vas i likadant mönster med sig när han och mamma flyttade ihop -63.
kram
carina

Skatan sa...

Tack för raderna hos mig! Kul att du hittade hit - så att jag hittade till dig :)

Grattis till vinsten och trevlig kväll,

Skatan

Annika sa...

Du har allt blett en riktig turgumma du! Kram på dej...

Mjuka sa...

Åh grattis!! Jag är inte alls avis !fniss"
Ha en fin kväll
kramar M

Maria sa...

Grattis till vinsten! Alltid roligt att vinna, man borde bara göra det ännu oftare! =)

MiaMaria sa...

Hej!

Man får gratulera till den fina vinsten.......så vackert!

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Noll54/Eva-Karin sa...

Grattis till vinsten!!!Vad fina bakdukar!
Ha det gott! Eva-Karin/noll54

Galleri Hönshuset sa...

Hej tjejen. Vad kul att du e så glá ;) Skickade paketet nu på em....Spännande o se vart den hamnar. Ha det gott vännen. Kram Pirre

Glitter och Marsipan sa...

Å,en så vacker vinst,vilken tur du har.
kram Anette

Viola sa...

Hallå där, du den där skulle jag gärna velat haft, men så klart jag unnar dig den, Grattis, kram Viola

Stina sa...

Vad kul! Grattis du gullisen.
Kramis