lördag 14 mars 2009

Ett år!!!!

på bloggen...... igår fyllde min blogg ETT ÅR..... tänk att tiden kan gå så fort..... men som man säger..... tiden går alltid fort i trevligt sällskap...:)

Satt o funderade lite på vad det givit MIG att blogga.....
massor av nya "bekantskaper"..... tips från alla håll o kanter..... inspiration o lust till förändring.....
o kanske,kanske har man tillfört nåt själv också till denna cybervärld.

.....
lusten att blogga kommer o går.... ibland känns det som man inte har nåt att visa o ibland vill man visa allt man gör.... oavsett vad det är för nåt.....

senvintern har varit seg men trots dålig aktivitet på bloggen har jag troget haft besökare..... såg på räknaren att det närmar sig 10000 besök..... en ofattbar siffra för mig.....
passar därför på att TACKA Er alla underbara människor som orkar titta in......


idag blir det ett inlägg utan bilder.....
har absolut inget att visa.....
men hopppas snart kunna lägga upp bilder på ett nyrenoverat sovrum..... penseln går varm just nu...... jag målar vitt!!!!..... kan ni tänka..... ingen så där jättevanlig färg i mitt hem men till den nya tapeten passade det liksom inte med nån annan färg på snickerierna.....


ska ta o försöka få fram tygerna till gardin o annat nu o börja sy..... det riktigt rycker i fingrarna.... ser allt framför mig o hoppas det blir så bra som jag tror.....


Te vecka blir tävvling igen.....
ä ju påcka te o fire litte....
ska ta o klure på hô blir för nôe....
höll öga öppne....

Ha en skön helg på ER allesamman


KRAM Annika
" Dän sôm grônner på framtia hôller ong"

22 kommentarer:

Titti underkalas-eken sa...

Grattis till 1års jubileet! Visst är bloggvärlden härlig? Svårt att förstå idag hur man kunde vara utan förr?
Spännande med ert nyinredda rum! Ska kika in ofta och se om några bilder på det dyker upp! Ha det gott! Kram Titti

Tvert-om-tanten sa...

GRATULERER MED JUBILEET!!! Det var bra du begynte =)
Det skal bli så spennende å se soverommet...
Nå må jeg forberede til vi skal på 80-årskalas til svigermor i kveld; pynte kake, finne fram klær, kanskje stryke dem... Vi pleier alltid å få liten tid, så det gjelder å henge i.... Får late som om vi skal avsted en time tidligere, så kanskje det går.. ;-)

Ønsker deg en fin helg sammen med malepenselen (legg den fra deg litt også, da, og kos deg med noe annet =) )!

Klem fra meg

♥ Pia... sa...

Hopp & galopp är det verkligen 1 år som gått redan..kommer ihåg när du satt och spånade om att börja blogga:)...ja du kusin lelle...inte ångrar du dej kanjag tänka mej..jag tycker själv att det är lika roligt som för två år sedan..visserligen så kommer det och går som du säger...just nu är det lite stilla och ro hos mej ..men det vet du varför...sitter just nu och klurar på vad jag ska visa...åå du blir det nåt te helgen eller???vore kul ..kram..från staaaan..

Hobbygåsa sa...

Gratulerer med jubileum! Det er sant at bloggelyst og tid kommer og går, men slik er det nok med alle. Gleder meg til å se bilder fra ditt hvite - god helg til deg!

Vardags-mirakel sa...

Ett stort GRATTIS på ett årsdagen!Kram Eva.

Pumlans flitiga fingrar sa...

Grattis till ett år.

Helena sa...

Ser alltid fram emot dina inlägg.., med eller utan bilder. Och visst är det givande med bloggeriet... Herregud..., jag har (som du såg) tack vare dig, pulat ihop mitt livs första sticke-mössa och den GÅR ATT ANVÄNDA!!! :-O Kommer säkert att fortsätta be om tips och mönster framöver om det är okej....
Ser fram emot att få kika på det nya sovrummet!
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till dina 1 år med bloggen. Det är ju verkligen så att lusten kommer och går. Men energin verkar det inte vara något fel på hemma hos dig. Här händer inte mycket just nu.

Ha en skön helg!
Kramar Ullis

Mormors Veranda sa...

Grattis till 1 år med bloggen!
Önskar dig en trevlig lördagkväll!
Kraam Pling

Viola sa...

GRATTIS min vän, tror nog att jag tillhör din trogna skara, från den dag jag hittade dig så har jag följt din blogg..är så gadl att jag fann den, så det blir att hålla korpgluggarna öppna, då ska jag göra det och önskar dig en skön kväll, snart dags för att förbereda currykycklingen inför kvällens TV-kväll i vårt avlånga land, KRAM

Carina sa...

GRATTIS JUBILAREN!!!! ett år går ju så fort!!!
Hoppas det blir några år till, för jag tycker det är trevligt som tusan att blogga med er tjejjer!!!
kram
carina

Inspiration i vitt sa...

Hej Annika, ett stort grattis till dej tjejen, hoppas att du fortsätter fler år framöver, du som många andra till för bloggvärlden massor. ja ibland tryter att idee'rna på vad man ska blogga om men för det mesta så kommer bara idee'rna helt plötsligt. Vad härligt att du målar ditt sovrum vitt, det blir vilsamt det för själen, så behagligt att vila och sova i.
Kramar till dig/Ingela.

Anna sa...

Hej Annika!

Tyvärr säljer vi er salimkransar. Testa min väninna Gerda på idemakeriet-blogspot.com. Hon har MASSOR av pysselgrejer och om jag inte har helt fel för mig kransarna o två storlekar.

Lycka till!

Lisa

hemtrevnad marie sa...

Å, grattis te 1-årsjubileet!!!
Ögera hôller ja öppne vet du!
ha en fin vecka i vitfärgen!
kramis

Birgitta sa...

Hej Annika!
Jag tycker det är så skojigt att läsa dina tankar. Grattis också till 1 års bloggande. Får se om jag kommer så långt. Datorn och jag är inte riktigt sams ibland.
Kram Birgitta

Annika sa...

Gratulerar! Jag passerade mitt jubileum i januari... Men det är väl lite sämre med bloggandet för min del för tillfället. Det går upp och ner.

Väntar på vår pysseldag! Det ska bli pysmysigt.

kram Annika.

Glitter och Marsipan sa...

Hej Annika.Grattis på ettårsdagen.Vi har bloggat lika länge,du och jag.
Vad spännande det låter med ert sovrumsprojekt.
Ha en fin helg.
kram Anette

Tvert-om-tanten sa...

God morgen, min venn =)

Så klart bloggen også er bra!!! Vil jo ikke være uten dere jeg har "blitt kjent med" via den, men a.o.t. blir det alt for mye tid foran dataskjermen - det er det jeg vil gjøre noe med!
Miss Marple-kudde, ja, det hadde vært noe... Men da må jeg ha Geraldine McEwan - det er hun som er Miss Marple for meg =) Men kult å hatt noe annet enn alle andre!

Ønsker deg en god helg! Vi går inn i vår andre kalashelg av tre på rad... puh.. (ikke bra for livvidden...).

Morfars bod sa...

Tänk vad fort ett år går.
Är slö med uppdateringar just nu, men det kommer.
Ha en härlig helg du med,mvh Vilda Tanten

Hobbygåsa sa...

Ha en fin helg du også Annika - klem!

Ullis/Leva på landet sa...

Det känns ju lite avlägset när man ser andra i Sverige som har barmark och en massa blommor. Vi får väl hoppas att det kommer att bli lika även här uppe.

Ha en riktigt skön helg!
Kramar Ullis

Stina sa...

Ha en skön helg du med...du...1-åringen!:-) Kram