lördag 7 augusti 2010

En styck Citron….

 

Bak…..

citron 002

Fram…..

citron 003

5 dagars stickning å så var det roliga slut…..  ska definitivt bli en till av den här modellen…..

uppdatering:  när jag stickar så STICKAR jag…:)   vid teven, när jag väntar på maten, alla småstunder som blir under dagen, nattetid när jag inte kan sova…… därför kan en del projekt bli klara på kort tid…men sen har jag UFOs som ligger o aldrig blir klara också….:) 

Invigd o den höll vad jag förväntade mig… värmde o satt bra över axlarna…..

Nu är nästa projekt på gång….

Kram Annika

“ Jä ä bare pocka te å ha nôe för hännera “

7 kommentarer:

Nattsyster sa...

Fiiin den! Flitig du :-)

♥ Pia... sa...

Aha..var det detta som var citronen..nu förstår ja:)..snyggt gjort.....
'fick du nött kul?..jag fick litte ..mer och stöppe i sköpa... ha de gött..kram från stan..vart har tia toge vägen förresten..skule ju bju hit deg...??

Cajsas Faster sa...

Hej! Vilken fin sjal det blev! Somliga kan få till det!
Ha det gott på semestern.
Hälsn. Marie

Ullis/Leva på landet sa...

5 dagar..... ja det skulle det ta för mig att bara komma igång;) Jättefin blev den. Hör av mig till dig om det andra längre fram när vi får se hur det går.
Kram Ullis

Bloggarmorsan sa...

Sicken en görsnygg!!!
Blir också imponerad av vad snabbt du har stickat den. Men visst går det lättare när man får till det och det är roligt att sticka!
Hoppas att du har en skön sommar... Lite loppisturer blir det iaf har jag förstått.
Kramar från Helena

Mia sa...

Den blev fin! Hur i fridens namn hinner du få färdigt en sjal på fem dagar?? =) Jag tycker allt stickande tar evigheter för mig numera. (kanske det har att göra med att jag inte har så mycket tid över för stickning...)

Pumlans flitiga fingrar sa...

Jättesöt och inte alls sur(!)tycker jag att den är!!!!