söndag 6 februari 2011

Tallrikshylla……

 

Har haft en tallrikshylla liggandes ett tag……  inte vetat vart den ska hänga…

har en i köket o tyckte väl att det räckte med det….  men så kom det en snilleblixt…..

i trappen behövs lite piff….  sagt o gjort.. sambon engagerades o hyllan kom upp….  nu är det bara att få till piffningen…..  

ändrat flera gånger redan…..:)   ja ni vet hur det är….  nu fattas bara lite småsaker som jag tror ska passa o dessa blir till att jaga i sommar på loppis… kul att ha nåt att leta efter…..

image

Kram Annika

6 kommentarer:

Birgitta sa...

Tittar in för att önska dej en trevlig vecka. Så fin hylla i trappan. Och så har du bytt lite färger på bloggen ser jag.
Ha det!
Kram Birgitta

Pumlans flitiga fingrar sa...

Så fin den är! Jag gillar skarpt din nyckelknippa!

Anonym sa...

Åh det blev kalasfint. Vilken fin komposition!

Farbror Frippes skafferi låter som en barnprogram i min smak. Jag får ta och söka upp det tror jag :)

Nattsyster sa...

Så fint du gjort :-) Tallrikshyllor är praktiska! Och fina. Så tänker jag NU, några år efter att jag eldat upp min. Var SÅÅÅ trött på den.. Hmm. Ångra-ångra.

Gunilla sa...

Ja nu ångrar jag mig ochså jag hade två stycken ute på sommarstället och tog bort dom , de har blivit brasved:o(

Så fint du har gjort med den och den pryder verkligen sin plats.

När jag kom in på din blogg så fick jag en riktig sommarupplevelse, piggar verkligen upp i dessa snöiga tider.


Ha det gott
Kramen/Gunilla

Huset vid ån sa...

Hej svejs!
Tack för titten.
Vilken fin tallrikshylla du visar, och så mycket fint du har på den också....

Hoppas att du får en fin dag!
Hos mig är det snöstorm....

Stor Kram från mig/ Therese