onsdag 28 maj 2008

Jag har vunnit!!!!

JIIPPPIIIEEEEE!!!!!!
Blev så glad så glad när jag kollade bloggen nu på morgonen. Jag hade VUNNIT!!!!! Finfina saker av trådslöjd hos Gammelgård. Brödnagg, hjärta o hängare. KulKul!!! Jag som aldrig brukar ha tur... Tack!!!
Tyvärr kan jag inte föra över bilder för mitt dataorakel sover men dom kommer senare, jag lovar..
Väntar även på PAKET!! Har skickat efter ett underbart lapptäcke från Lisa men bloggen "Mitt Klinta" Spännande!!
Nu väntar de dagliga sysslorna men de ska nog gå lätt nu när starten blev så bra.. Ha det gôtt alla bloggare så kommer bilder lite senare.... Kram Annika

10 kommentarer:

hemtrevnad marie sa...

Grattis, verkar vara fina priser...kul att vinna något!!
Gillar din Arvikakôpp!
Kramis

Gårdsromantik sa...

Grattis - de var ju jättefina!

Klart du skall ha ett lusthus - skulle passa jättebra hos dig.

Kram Maud

Titti underkalas-eken sa...

Hejsan! Grattis till vinsten! Ska bli spännande att få se dem på bild sen! Är förstabilden på din blogg utsikten från ert hus? Bedövande vackert! Fantastiskt fint! Kramiz

♥ Pia... sa...

Men Annika då..så kul..spännande att se de sakerna sen.....nä nu ska jag te baka te jobbet ..hej...PIA

Anonym sa...

Så roligt att du blev glad och gillar dom..
Ska packa dom o skicka så fort som möjligt, har åkt på en dunderförkylning så jag får inte så mycket gjort just nu..
Ha de bra!

Mjuka sa...

Åh grattis!!! Ser fram emot lapptäcket, samlar på lapptäcken
kramar malin

Anna sa...

Grattis!

Jag har minsann också vunnit något ikväll! Och nej, jag vinner heller aldrig något! Då blir det ju extra kul. Bild kommer sen förstås!

Ha en bra kväll!

Inspiration i vitt sa...

Grattis till din fina vinst.
Kram på dig /Ingela B.

Annika sa...

Vad kul att vinna! Är nyfiken på bilder senare... Men jag HÖRDE faktiskt hur dottern kom hem och hade vunnit sockerkaka förra tipspromenaden! Någon glädje hade du väl av den i alla fall? HiHi... Kram Närmsta Grannen.

Anonym sa...

Grattis vad roligt att få vinna så fina saker.....Jag har då sällan tur i spel,utlottningar.
Prova, det är jättelätt och jättekul att lägga mosaik, men som du säger börja med nåt litet.

Kram Pernilla