torsdag 31 december 2009

Nu nyårsklockor snart ringa.....



Ett år på väg ut..... vart tar alla dagar vägen egentligen.....


idag visar sig vår underbara natur från sin allra bästa sida.... Kung Bore ler sitt vackra leende o Fröken Sol glittrar förtjust med ögonen.... här i Värmland har vi 17 minus o strålande sol..... elden sprakar i kaminen o lite levande ljus har hjälp till att få upp värmen här på morgonen....

visst var det lite gruvsamt att gå ut med hunden i morse men bara man pälsar på sig så gick det med.....



Vill nu så önska Er alla ett riktigt GOTT NYTT 2010


Kram Annika

14 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Hoppas att du haft en bra jul....Nu går vi mot årets slut o jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! NyårsKramar Therese

Samtal från min trädgård sa...

Hej! Såg dig hos ruta ett och blev nyfiken. Sparar dig i mina favoriter.
Gott nytt år.

Assi sa...

Hej Annika
Vad kul att du hittade till mig!
Jag önskar dig ett Gott Nytt År!
Jag tittar in snart igen!
Assi

Anonym sa...

Gott Slut och Gott Nytt År!
önskar Anna-G/Pumlan

♥ Pia... sa...

Hej ..ja usch vad kallt det är..tur man har spisen..så man får köre lite björkve i den...japp du vart tar dagera vägen...??..passer på å önsker dej och all de dina ..även mor di..ett gött nytt år..vi få hoppas att kylan blir lite snällare så promenaderna blir goa...måste röre på fläske nu:)
kram..från staaaaaaaaan..Pia

Mitt Egnahem sa...

Det biter i kinderna, men vad gudomligt vackert allt är!Snart Nyårsfirande, men skyndar att önska gott nytt År! Så sant, VART tar de vägen... Fr Mitt Egnahem

Granne med Selma sa...

Ett riktigt härligt 2010 önskar jag dig! Och i natt när jag låg och skulle somna så kom jag på att jag vill beställa massor av kakfat av dig! varje litet bord ute i stallet ska ju ha ett eget kakfat :-) Eller hur? Vi hörs vidare om detta
Kram Sussie

Ullis/Leva på landet sa...

Så underbar bild. Låter som en härlig dag. här har vi bara -8 idag så det är helt ok.

Önskar dig ett riktigt
~GOTT NYTT ÅR~
Kram Ullis

Titti underkalas-eken sa...

Vilken underbar bild på din blogg över Ränken!!Man kan riktigt se solen gnistrar i kylan!
Ett riktigt Gott Nytt År önskas dej och din familj! Hoppas ni har en mysig Nyårsafton och Tusen tack för alla goa kommentarer du lämnat på min blogg, blir ju så glad varje gång!
Stor kram Titti

Birgitta sa...

GOTT NYTT ÅR vill jag önska dej också. Roligt att lära känna dej.
Kramis Birgitta

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Annika.
Önskar dej en riktigt god fortsättning på 2010.
Hoppas att du får en fin nyårsdag med familjen.
Ser fram emot att följa din blogg under det kommande året.
Det är så roligt att titta in till dej,och se allt fint du gör.
Må så gott
Kram Anette

alidas sommaräng sa...

Vill önska dig ett gott Nytt 2010
Har inte bloggat på flera månader ,men nu känns det roligt igen och kul att höra från dig! Kram Laila

skapa och inreda sa...

Roligt att få titta in till dig:) Passar på att önska dig ett riktigt Gott Nytt År!
Mvh/Annika

Helena sa...

Så fint kort, inte utan att man längtar till Skillingmark!
Nu hoppas vi på ett superår! kram Helena