söndag 2 maj 2010

Jag har vunnit…….

Dagen idag började bra…. mycket bra…..:) 

jag hade fått ett mejl som berättade att jag vunnit en tävling……

denna finfina skoväska…..PICT6342[1]

TACK  Tapetserar-Eva för att du drog just min lapp…..

Ja nu var det en stund sen jag lämnade nåt litet livstecken ifrån mig….. tiden går åt till annat men jag är runt o läser hos Er det kan jag lova….:)

helgen går i jobbets tecken o idag börjas det halv tre o sen jobbar jag till 9 imorrn bitti….:)

solen lyser o allt känns bra idag… nu ska det bakas en kaka som jag ska bjuda några nattugglor på…:) 

Kram Annika

“Te å oroe sä dä gär alldri môradagen lättare. Dä gär bare sö dä blir lessammare ida.”

 

 

11 kommentarer:

Nattsyster sa...

Bra början på din dag :-)
Jag och M kommer och avslutar den se'n.. Syns om ett tag! Kram från den ena nattugglan:-)

Birgitta sa...

Grattís till vinsten. Vad mycket fint du köpt på loppis också. Trasmattan ser fin ut som du vävt.
Men jobbar du så långa pass. Det är ju inte riktigt normalt, eller?
Ha det så gott.
Kram Birgitta

Mia stickar sa...

Jag har stickat yemenvästarna på stickor tre och babygarn typ Järebos Baby pascall. Jag har stickat mina på rundsticka upp till "ärmhålet och sedan på vanliga stickor och till sist stickat ihop axlarna då behöver man inte sy ihop dem! Lycka till!

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till den fina vinsten. Mysigt att få lite fikasällskap på jobbet.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Målargården sa...

Grattis till vinsten. Kul väska!
Visst är det svårt att hitta prioritering för bloggen under våren. Vi gör det när vi kan, inga krav. Trevlig lååååånghelg!/ EvaMari

Anonym sa...

Vilken tur du har! Men det är du värd! kram!

Birgitta sa...

Vissa har tur som vinner. Det gör inte jag *L* Hoppas att det är bra,
Kram Björklyan

Titti underkalas-eken sa...

Vilken fin skoväska! Grattis till vinsten!

Ja bloggtorka har jag klidit av länge nu, men med solen och värmen verkar den ha hittat tillbaka, så nu hoppas jag det ska kunna bli lite fler inlägg, det händer mycket i huset just nu, det både snickras och målas överallt känns det som.

Tyget med text på som finns på Ikea handlade jag en snutt av igår, men blev lite överraskad i butiken att texten var så stor, men det blir nog fina kuddar ändå!

Ha en skön vecka!
Kram Titti

MrsUniversum sa...

Hej Annika! Tack för att du berättade om ett plåttak av gamla lock som en gång funnits i din närhet. Och tack för att du cyklade för att kolla om det fanns kvar - det hade varit skoj om det funnits fortfarande. Men allt är förgängligt!

Hoppas din vår/försommar är god!!! Här i Mälardalen går det fort nu...

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Annika.
En vinst är ju en fin början på en dag.
Hoppas allt är bra med dej.
Här har vi haft en underbar dag,mest sol,men lite åska och regnskur.Lite grillning och glass har det blivit.
Och en skogspromenad med kameran i högsta hugg:)
Må så gott och ha den bästa helgen.
Kram Anette

Susanne sa...

Du både fyndar på loppisar och har tur i utlottningar. :-) Trevligt!
Första visningen gick bra här hemma och imorgon (söndag) väntar den sista visningen. Sen ska det väl förhoppningsvis dra igång med budgivning. Är som jag skrev inte riktigt tillfreds med flytt och försäljning, men man får ha tro på att det blir bra.
Kram!