tisdag 30 september 2008

LÖVROSOR

Dessa underbara rosor....
Fick ett tips av Eva-Lotta att det fanns nåt intressant.....
En tjej som hette Olga hade gjort några alldeles underbara lövrosor....
Kollade o blev helt såld....
Bloggen är rysk men man behöver inte förstå språket.....
Bilderna talar för sig själv.....
Så varsågoda.....
Här delar jag med mig av detta tips....
Håll till godo....
Hoppas det blir massor av rosor över hela Sverige.....
Har nyss vaknat...Gääääääääsp.....
Nu ska dotra till tandläkaren o sen blir det sykurs igen....
Inatt jobbar jag.....
Ska försöka hinna med att titta till Er...
Kram Annika
" Dä går allti unna i ufförsbacken. "

14 kommentarer:

Anonym sa...

Gomöran

Helt underbara rosor, dom ska jag prova på,,när jag får tid.
Ses snart
Doris

Titti underkalas-eken sa...

Wow, vad fint! Tack för tipset! Måste jag prova någondag! Ha en skön vecka! /Kram Titti

Carina sa...

Dom är jättefina dessa lövrosor...
hur gick det med cykelslangen???
kram
carina

♥ Pia... sa...

Hej du..så käckt..nu har jag provat..kolla in hos mej du:)..PIA

Viola sa...

HELT UNDERBARA, HAR VARIT INNE OCH KOLLAT HOS KUSINEN OXÅ, MEN HÄR SER JAG JU HUR MAN SKA GÖRA, TÅLAMOD KRÄVS ´NOG ELLER? kAN DET VARA NÅT FÖR VIOLA SOM ALLTID SKA HA KLART SAKER SNABBT, UNDRAR SA FLUNDRA...HA DET BRA I VECKAN, KRAMIS VIOLAN

Inspiration i vitt sa...

Heej Annika , ja du är det nog många som vill göra de där annorlunda rosorna så skoj, får se om jag kan ge mig på det där.
Kram på dig/Ingela.

Anonym sa...

Vilken bra tips...det är ju helt fantastiskt vad ni har pysslat fint, gillar din ljuskrona av taggtråden, den är nog fin på kvällen.

Kram pernilla

Annelie sa...

Hej Annika!
Tack för tipset med lövrosor, dom var verkligen vackra. Ska göra ett försök att lysa upp lite hos mamma.

Sjukskrivning känner jag var det enda rätta ju mer tid som går, blir tröttare och tröttare. Hoppas att helgen ger några svar och lite framtidshopp för mamma.

Kram Annelie

Mjuka sa...

Oj så fint!! Måste testa
kraaaam

Mia sa...

Tackar för beskrivningen av lövrosorna, verkar ju enkelt fast slutresultatet blir avancerat! Nu blir det nog lövsamlande under veckoslutet.
Ha det gott!

Mina projekt sa...

Oj oj oj vilka fina rosor!

Och vilka fina mössor du har gjort, vad duktid du är! Att sticka sånt mönster är inte enkelt, jag vet för jag har försökt!

ha det bra!
/Karina

Granne med Selma sa...

tack snälla du! Ska nog göra några under helgen! Älskar färg på hösten!
Kram

MiaMaria sa...

Hej Annika...

De är ju underbara dessa rosor..

Lycka till inne hos mig!
MiaMaria

hemtrevnad marie sa...

Velle bare önske na en trevlig hälg!!
kraaaam