söndag 7 februari 2010

20000!!!!!!!!

unika besök har jag haft nu på bloggen.......
otroligt.....

ja att så många hittar hit.....

o det ska ju firas.....

tänkte ge bort nånting......

nåt jag gjort.....


o valet föll på ett kuddvar.....

i linnetyg med svart tryck.....





lämna en kommentar så har just du chansen.....

dragning blir det 16/2.....

en alldeles speciell da för mig.....:)

vill också tacka för alla underbara kommentarer.... det värmer ska ni veta..... hoppas bara nu på att allt ska lösa sig till det bästa......

Kram Annika

" Dä söm kommer tur hjarte, dä går rakt te hjarte"

årets tänkvärda ord är citat av diverse kända o okända människor..... hittade lite här o där i livet, översatta te värmländska.....

50 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Men oj så kul! Jag vill naturligtvis vara med:)

Helena sa...

Jag älskar alla dina citat! Ibland får till och med en inbiten dalslänning som jag själv ju är klura en stund innan jag greppar dialekten!
Jag vill såklart gärna vara med i din utlottning!!
Kramar Helena

Viola sa...

Vad roligt att så många hittar till dig...hoppas jag vinner den dära...beundrade den tidigare när du visade vad ni pysslade med...nu tar jag min turlott, kramen

Vardags-mirakel sa...

Hoppas du mår bättre, vilket fint kuddvar! Det vill jag vinna! Ha en bra dag, kramisar Eva.

Pumlans flitiga fingrar sa...

Hej!
Nu hoppas jag så klart att vinna kuddöverdraget!! Det är min turdag idag.

hönemor sa...

Hej du, grattis till så många besök. Klart jag vill vara med och vinna det fina kuddfodralet. Ha det så bra du kan. Kram Katarina.

Anonym sa...

Åh ett sånt vackert kuddvar!! Precis i min smak och stil, dessutom är ju linblomman vår landskapsblomma. =)
Jag vill gärna vara med i utlottningen.

Hälsn Kristine

♥ Pia... sa...

Haloj...pratade just om din speciella dag med mora mi igår....förstår om jag inte har nån chans te vinsta..men jag sätter iallefall in en bild så spriir de sej om en säger som så:)..du ska ju snart läre mej nött roligt och då så kan det bli en sån te mej iallefall..eller hur??..vet du idag är jag såå pigg..sola ha skene såå vackert och jag har åkt skider på golbana ..vilken vacker syn..helt sanslöst..ja inte att jag åkte skidor de var inte den vackre syan utan sola och snööön:)..just nu baker jag mammas rostbröd /ostbröd..samt har gjort Sussies surdeg..nu jäklar ska det bli baking tå framöver... ha en skön söndagskväll..kram..från stan..

BiZen sa...

Grattis till en underbar blogg med såååå många besökare! Älskar dina citat på värmländska,mitt födelselandskap. Tycker mycket, mycket om kuddvaret och hoppas det blir mitt. //BiZen

Nattsyster sa...

Hej Annika!
Anne sa att du bloggade och jag var bara tvungen att googla fram den :-) Du är så duktig! Nu blir jag inspirerad :-)

Kram!!
Nattsyster U

Älfgärdet sa...

Nämen hjälp vilket vackert kuddvar! Tänk att allt blir till gull som du sätter händerna i. Önskar jag hade bråkdelen av förmåga & kreativitet. Hoppas, hoppas, hoppas att jag kan ha turen med mig! Från en annan del av Värmland där jag i dag faktiskt har upplevt TAKDROPP!!!

Birgitta sa...

Va kul! med tävling. Självklart vill jag vara med och vinna kudden. Jag länkar på min blogg också.
Grattis till alla dina besökare.
Kram Birgitta

färgtrappan sa...

Hej! Grattis till så många läsare :)
Vad mycket fina återbruk-grejer du gör och det fina kuddvaret vill jag ju gärna vinna...så med i din tävling vill jag gärna vara. Länkar från min blogg också.

Ha en go och härlig söndagskväll

Birgitta sa...

Hittade dig idag via pumlan, denna underbara sida hamnar givetvis bland mina favoriter. Härliga kuddar önskar gärna en sån fin för jag älskar lin.
Kram Birgitta på Tjörn

Inger sa...

Grattis till alla dina besök!
Så klart vill jag vinna den härliga kudden.

Inger

Målargården sa...

Wow, va super snyggt. Klart jag vill vara med och tävla. Behöver sagt nått nytt att lägga i soffan när jag börjar inreda igen, just nu är det vinteraktivitet för hela slanten. Stort Grattis till alla besök...=O)/ Kram Eva-Mari i Dalom

Mrs B sa...

Gratulerer med alle besøk, Annika :)Og jeg har veeeeldig lyst på det vakre putevaret...
Har du bursdag den dagen..?

ANNIKA sa...

Grattis till alla besök!
Såååå fin kudde .Vill gärna vara med och tävla och hoppas nu på lyckan...
Ha det så bra!
gustafsson.57@hotmail.com

Ullis/Leva på landet sa...

Vill ju så klart vara med i din utlottning. Grattis till alla dina besökare som du bjuder på så mycket härlig inspiration. Hoppas att du mår bättre.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

lisbeth sa...

Hejdär!
Grattis till jubileet, görfin kudde, jag vill oxå tävla om den...
kram Lisbeth

Bitte sa...

Tack för din fina kommentar hos mig! :-)

Jag vill också vara med och försöka vinna det där vackra kuddvaret! Jag bara älskar linnetyg :-).

Jag läste ditt miljöinlägg från i torsdags och blev imponerad över allt vackert du gör av t.ex. loppisfynd. Där kan man prata om återvinning och återbruk på hög nivå! Ett sånt där "skedhalsband" skulle jag vilja ha :-).

Ha en fin vecka!

Kramar
Beatrice

Anki sa...

Jättegrattis till alla besökare!
Ojoj, det är såå snyggt det där kuddfodralet så gissa om jag vill vinna??!
Länkar oxå och håller "allt", hihi!

Kram kram!

linnea-maria sa...

Åh vad härligt generös du är! Dina kuddfodral är ju så fina! Ha en underbar vecka /linnea-maria

berte sa...

hej annika.tack för senast, självklart vill jag vara med på chansen att vinna din fina kudde.hoppas det blir jag den här gången he,he,he. hälsningar anne-kristin.

Fru C sa...

Japp, jag är med och tävlar och länkar såklart..... Om jag skulle ha tur, vilket inte finns på kartan, men ändå...... så blir jag världens gladaste!!

Rosenvante sa...

Grattis!
Klart man vill vara med och försöka vinna ditt fina kuddvar.

Smultronbo sa...

Vilket underbart kuddvar, det skulle ju passa som handen i handsken i nya stugan! Jag håller tummarna!

Kram Camilla

Assi sa...

Jag vill så klart vara med i din utlottning!
Grattis till 2000 besökare!
Assi

Fredrika sa...

Hejsan, och vilken underbar kudde. Vill jag ju vinna såklart! Du kan tävla hos mig också! /Fredrika

Maria Sandström sa...

Vilken fin blogg du har!
Vill såklart va med i utlottningen av den underbara kudden!!

Anonym sa...

Hej ..nu först såg jag att du skrivit om att du kunde komma hit...:)..alex är på dagis hela tisdagar tyvärr...och jag kan vilken dag som helst...den 16 ska jag bara klippa mej kl 17.00 annars ärre bare tute å köre.:)....Pia

Christin H sa...

Hej Annika!
Vilket snyggt kuddvar. Du går inte av för hackor du...och så lottar du ut det vackra.
Klart jag vill vara med och tävla. Passar som en smäck på min gamla soffa på altanen.
Här har vi -27 grader och klarblå himmel idag.
Kram / Christin :)

Vända blad sa...

Hej! Vilken tur att jag kikade in till dig...Grattis till alla dina besökare! Vill gärna vara med och tävla =)
Hälsningar Maria

Gunilla sa...

Tur att du hälsade på hos mig. För naturligtvis vill jag prova lyckan hos dig.
Vilken underbar kudde.
Länkar till dig också.

Ha det gott
Kramen/Gunilla

Hobbygåsa sa...

Grattis med alle besøkende! Oj vinne en slik en - ja takk, gjerne :-)

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Annika.
Men grattis till alla besökarna,vad roligt.
Det är väl fler än jag som tittar in här och inspireras av dej....
Och jag vill ju vara med och tävla förstås.
Idag är det hellledigt här,och vi skrotar omkring lite i myskläder,inte dumt.
Ha det bäst i helgen.
Kram Anette

På landet sa...

Hei, så koselig blogg du har. Gratulerer med 20000 besøkende.

God helg.

Anonym sa...

Oj vilket underbart vackert kuddvar!!
Prövar gärna lyckan :)
Och grattis till alla bloggbesök!

Trevlig Helg
Maria/
hatti_fnatti@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Hopp!
Vad kul att kunna vinna en kudde har nyss bytt gardiner i köket så den skulle passa.
Det är alltid så skoj när man hittar nya härliga bloggar du är helt otrolig tycker jag ha det så bra och lycka till i fortsättningen,
Hälsning Meta

Anonym sa...

Hej och grattis till så många besökare! Klart jag vill vara med på en så fin tävling.

Hälsningar Sara
saraochthomas@hotmail.com

Huset vid ån sa...

Vad roligt med så många besök...Önskar dig en Trevlig Alla hjärtans dag! Kram Therese

här är gudagott att vara sa...

Stort grattis till så många besökare!
Visst var det kallt i skogen men stämmningen värmer gott.
Klart att jag skall visa bilder från tvättstugan när det är klart.
Haregott!

Mycket annat & lite betong sa...

Oh, vad fint! Jag vill gärna vara med i tävlingen. Tur att jag kom in här just idag.
Grattis till så många besökare!

Hälsningar Agneta

Granne med Selma sa...

Önskar du vore närmre så jag kunde ge dig en KRAM! Hoppas du känner den även om du inte är precis här nu...

Ha en väldigt skön ALLA HJÄRTANS DAG!
Kram Sussie

Lilla Vrån sa...

Vilken trevlig blogg du har...här hade jag aldrig varit på besök tidigare.
Förstår att du har många besökare...jag kommer garanterat tillbaka.
Naturligtvis vill jag vara med i din tävling...sååå fint kuddöverdrag.
Jag länkar,
Kram/Carina

Ullan sa...

Hejsan!
Den kudden var fin å jag vill gärna vinna den.
Ullan granne å arbetskamrat mä Pia.

Camillha sa...

Här kommer en kommentar och ett TACK för en fin blogg!
Jag är gärna med på utlottningen på denna fina kudde, eller om det var kuddvaret... läste inte så noga. Jag hänger på i alla fall! Har lagt in det i min blogg och hoppas på tur!
Vet inte om det är Grattis man ska säga till din speciella dag, men jag skriver GRATTIS den 16 febr.
Camillha

♥ Pia... sa...

Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva uti hundra år...grattis..gömde ju sjunga för dej:)...Tusen tack för kuddhjälpen ..den blev så fin..kram..Pia

Anonym sa...

Grattis till Dig och så vill jag vara med på tävlingen.
//Eva
(livingnextdoor22@hotmail.com)

Rummet för välbefinnande sa...

Men himmel Annika....... Här sitter jag stel och dann med nackspärr också skulle jag kika in och säga GRATTIS så ser jag att det är tävling.....
Hoppas, hoppas jag hinner med på slutspurten här.
Ha en toppenfin födelsedag nu!
Stor kram Mia