tisdag 16 februari 2010

Nu ä dä slut......

för dänna gangen......
en lapp ä drogen tur skåla......

tadammmmm......

o i kväll va dä Carina mä bloggen " Lilla Vrån" som va dän löcklige......

hännases förste besök hos mäg..... å sô geck ho o vann kuddvare......

Grattis Carina o nu får du väre sô snäll o mejle adressen sô jä kan schecke vinsta......

ja idag ha jä fyllt år da igen.....
dä ä ju inge stort å prate ôm itte..... men litt ha vi fire..... tårte o paket.....

e skive jä önske mä..... lôtter o en orkideé...... e varmeljuslökte......
ja dagen blev bra....
börje imôôrsh mä o besöke kusin Pia i stan.... skulle vise hôss en gjorde en tåcken kudde jä gjort.... vaffel mä grädde å sylt bjö ho på.... gôtt....
vi tröckte o tröckte o smale o stre.....
ho vise mä litt finesser på datorn som nu ä unner prövning sô kanske i framtia ska dä bli litt fine inlägg......
å sô feck jä ju en presang.....:)


e disktrase......
ska bli gôrspännande å se hôss dänna funker.....
Ja dä va allt för idag...
Kram Annika
" Arbete ä nock bra, män dä tar bort sö förbaskat möe ti "

8 kommentarer:

♥ Pia... sa...

haha,,,ja du ska att bli intressant å se höss denna där passe hos dere:)..Kudden har jag inte sytt ihop än..har vore å kleppt mäj och sen hanle jä sen råke jag sätte mej ve datorn å da försvann tia:)..ha en fortsatt go födelsedag..och tack för teten ida...grattis te vinnern å ..ho kommer bli gla..
Pia

Anonym sa...

Hej!
Har inte hunnit titta runt på så många bloggar på ett tag och har missat din tävling. Men, det gör inte så mycket för jag har ju vunnit en gång hos dig tidigare. Det var ett halsband, som jag äälskar!

kram
Karina

Lilla Vrån sa...

Gissa om jag blev glad!!!!
Jippi, första gången jag någonsin har vunnit något i bloggvärlden...och då var det inte vilken vinst som helst.
Det superfina kuddöverdraget:)
Jag sitter här och skrattar för mig själv.
Tack snälla du!
Jag mailar min adress.
Största kramen/Carina

Birgitta sa...

Grattis på din födelsedag. Hoppas du haft trevligt hela långa dagen. Såg att Pia bjöd på våfflor.
Ha det gott.
Kramis Birgitta

Matilda sa...

Grattis på födelsedagen! Jag hoppas du haft en riktigt fin dag.

Tänk vad världen är liten, att det var NI som var inne hos mig och hade på er så fina blusar att jag fortfarande kommer ihåg det! Jag blev så glad när jag fick klart för mig hur det låg till.=)

Jag tror jag kan gissa vem/vart du trodde att jag var. Det finns ju en namne till mig här i Brunskog som tyvärr hann före mig med att ta namnet, attans!

Hur som helst så hörs vi garanterat mer här på bloggen och så hoppas jag att vi ses under våren/sommaren. Ta gärna med lite av det ni skapat, det skulle vara superkul att få se lite IRL.

Kramar, Matilda(The original) ;)

Ullis/Leva på landet sa...

Stort grattis på födelsedagen. Det är alltid lika kul att sitta och försöka ta sig igenom ditt inlägg och sedan fatta vad det står också:) Hoppas att resten av dagen också blev bra.

Kram Ullis

Helena sa...

GRATTIS till Lilla Vrån! Och GRATTIS till dig på din dag Annika!!!! Go musikmak har du också kan jag konstatera!!!=)
Kramar från Helena

Nattsyster sa...

Grattis på fördelsedagen...lite så här efteråt! :-)
Kram, kram..