onsdag 9 april 2008

Skapardag

Igår var jag och Stintan i Arvika för att lära oss lite om scrapping. Stina har varit med i en pysselklubb och fått en del materiel på posten och nu skulle vi få lära oss använda detta. Pia är jätteduktig att göra kort så bättre hjälp kunde vi inte få. Vi skar o limmade och resultatet ser ni här. Ett kort till mormors födelsedag och det första hon gjorde ska vi spara. Kul att ha kvar när man aldrig provat förut.

Tack för att vi fick komma på en härlig em med pyssel o bäbiskos.

5 kommentarer:

Maria renoverar sa...

Hej!
Jaså, det snöar hos er också...
Visst är det kul med scrapbooking! Jag älskar det, men har tyvärr sällan tid att släpa fram alla grejer. Ska ta mig tid.
Hälsn MARIA

Gårdsromantik sa...

Scrapping verkar roligt - kanske skall pröva på under sommarlocet!

Kram Maud

Jes/Vita villa vila sa...

Å så mysigt med scrapping :) Det är verkligen roligt!

Tack för besöket & så klart du får länka - det är bara jätteroligt!

Kram/Jes ♥

sabina sa...

Självklart är det okej att du länkar! :) Jag tycker det är roligt med nya bloggar att besöka! Vi ses igen!

Maria renoverar sa...

Hej Annika!
Självklart går det bra att länka till mig. Jag gör lika tillbaka!
Hälsn MARIA