torsdag 3 april 2008

Loppisturer

Hej! Länge sen sist o mycket har hänt. Har bla varit på två loppisturer till stora staden Karlstad. Det började med att sonens bil skulle solfilmas, heldag skulle detta ta. Vi for halv 7, min kompis hennes två döttrar o min dotter. Snön vrok ner o jag var allt annat än nöjd. Men handla skulle vi. När vi gjort stan styrde vi kosan till Gengåvan. Ett örngott med brodyr, en träbricka o en mangelkorg i rotting blev det. Efter IKEA for vi till Skåre o Omigen, där fanns tre små ljusstakar av Holmströms smide i Arvika mm. Så idag var det dags igen. En reklamation på ena rutan. Skulle ta två timmar. Vi skyndade iväg till IKEA o fyndade lite grann. Handdukshängare, ljus, flaskor o lite till. Sen till Gengåvan, ett örngott med brodyr till och 6 små tårtgafflar i silver blev dagens skörd. På Omigen köpte jag två vita ljusstakar, två keramikformar för kakor o en liten vit skål för 1:-. Blev jättenöjd med mina kap. Bilder kommer när jag kommit på hur man infogar dom i ett inlägg. Får nog be kusin-vitamin om hjälp. Hon är bra på detta. Ska också visa lite från vår vävstuga. Vi ses..

Inga kommentarer: